NAJNOWSZE PROMOCJE:
Strona główna » Inspiracje » Nadruk na USB, długopisach, kubkach
nadruk

Nadruk na USB, długopisach, kubkach

Patrząc na dzisiejszy rynek, niezależnie od branży można z pełną stanowczością stwierdzić, iż obecnie biznes stanowi ogromne wyzwanie dla każdej przedsiębiorczej osoby. Aby przebić się w jakiejś dziedzinie i rozpocząć osiąganie wymiernych zysków powinniśmy być zawsze o krok przed konkurencją. Wymaga to z całą pewnością przeprowadzania badań rynkowych ale również wdrażania wielu mniejszych, jednak jakże znaczących elementów marketingowych. Z całą pewnością niezwykle istotne jest nastawienie na klienta. Odpowiednie podejście do osoby, z którą współpracujemy może pomóc nam w wydłużeniu czasu jej korzystania z naszych usług jak również sprawić, że będzie nas polecać, bo będziemy się pozytywnie kojarzyć i zostaniemy dobrze zapamiętani. Aby tak właśnie się stało warto poczynić stosunkowo niewielką inwestycję w marketingowe gadżety.

Te niewielkie przedmioty powinny być odpowiednio dostosowane zarówno do branży w jakiej my działamy, jak również być elementem, który będzie towarzyszył naszym klientom i kontrahentom w codziennym życiu i czynnościach stale przypominając nazwę i logo marki. Możemy nastawić się na gadżety mocno związane z naszą działalnością bądź wybrać uniwersalne.

Po co klientowi gadżet reklamowy?

Jeśli odpowiednio dostosujemy gadżet bądź wykorzystamy jeden ze sprawdzonych pomysłów na uniwersalne przedmioty z nadrukiem, to stworzymy rzecz, która będzie przydatna dla naszego klienta. Istotne jest to abyśmy byli przekonani, że właściwie każda osoba będzie wykorzystywać stworzy fant w codziennym życiu a nie jedynie rzuci go w kąt lub wyrzuci do śmieci. To ma być coś z czego korzystamy każdego dnia, aby o nas niezmiennie przypominać.

Jak spersonalizować fanty rozdawane klientom?

Przykładowo jeśli działamy w branży kosmetycznej możemy stworzyć pilniczki zawierające logo naszej firmy i rozdawać je klientom, którzy będą o nas pamiętać i chętniej wrócą pamiętając o podarku. Fryzjer może zamówić grzebienie bądź szczotki do włosów z nadrukowaną, odpowiednią techniką reklamą. Firma ogrodnicza bądź zajmująca się nawadnianiem plastikowe konewki zawierające jej logo i dane do kontaktu. Działalność zajmująca się cateringiem może prezentować swoim klientom łyżeczki lub widelce czy nożyki z odpowiednio nadrukowaną reklamą.

Wymieniać można by długo i wyszukiwać kolejne przykłady spersonalizowanych gadżetów reklamowych. Wszystko uzależnione jest od konkretnej dziedziny naszego działania. Jeśli w czymś się specjalizujemy z pewnością po przeczytaniu powyższych przykładów od razu przychodzą nam do głowy pomysły na niewielkie gadżety związane z naszą firmą. Taki prezent będzie miły i może spowodować napływ nowej klienteli.

Gadżety uniwersalne

To wyjście bardzo bezpieczne, ponieważ wiele firm już przetestowało skuteczność takich fantów. Świetnie się sprawdzają, klient korzysta z nich niemal na co dzień, pamięta o nas i zapisuje się u niego dobre wrażenie dbałości o klienta. Jakie więc znamy gadżety uniwersalne, w które zainwestować może każdy przedsiębiorca i umieścić w swoim biurze lub rozdawać klientom?

  • Długopisy – zamawia się je w odpowiednim kolorze, oprócz tego specjalistyczna firma nadrukowuje na nich logo naszej firmy i ewentualnie dane kontaktowe. Znajdziemy je w sekretariatach wielu szkół, firm pośredniczących w zatrudnieniu, bankach, salonach samochodowych i wielu innych. Z całą pewnością klient, który przychodzi i bierze sobie z kubeczka długopis w celu wypełnienia odpowiednich dokumentów będzie bardziej zadowolony niż gdyby przyszedł i jego oczom ukazał się jedynie przyczepiony sprężynką do blatu długopis, który kosztuje grosze, a firma ze wszech miar pilnuje aby nie zginął.
  • Kubki – nadrukowanie loga oraz danych kontaktowych na kubkach będzie nieco droższe niż w przypadku długopisu. Jednak warto zaopatrzyć się również w ten rodzaj gadżetu. Znajdą one zastosowanie np. jako forma podziękowania dla pracowników, gdyż premiowanie takimi drobiazgami może stanowić również element motywujący do lepszej pracy. Można je również darowywać osobom, które już skorzystały z naszych usług. Pijąc w kubku z naszym logiem poranną kawę będą sobie każdego dnia przypominać, jak bardzo byli zadowoleni ze współpracy. Dzięki temu szukając po raz kolejny takiego rodzaju usług zwrócą się do nas, jak również będą nas polecać.
  • Pendrive/ Pamięć USB – ten gadżet z całą pewnością zrobi dobre wrażenie. Klient poczuje się dopieszczony faktem, iż dostał elektroniczne niewielkie urządzenie, z którego może regularnie korzystać. Wydawać by się mogło że będzie to duża inwestycja jednak niektóre firmy oferują pendrivy nawet od 15 zł, z odpowiednio dostosowanym nadrukiem, wykonanym jedną z kilku dostępnych metod. Możliwe jest również skorzystanie z dodatkowej usługi czyli wgrania na wszystkie zamówione urządzenia np. pliku z ofertą, plików muzycznych czy wszelkich innych. Przenośne pamięci USB wykonuje się najczęściej w formie breloków dla łatwiejszego przechowywania, mogą być również rozkładane. Wszystko uzależnione jest od tego jaki wzór nam się spodoba. Ciekawą opcję stanowi również połączenie pendriva z długopisem. Taki gadżet ma dwojaką funkcję i z całą pewnością spodoba się klientom.
  • Breloki –można je przypiąć np. do kluczy bądź plecaka. Może nie jest to przedmiot niezbędny w codziennym życiu ale z pewnością ułatwi klientom lepsze zapamiętanie marki.
  • Podkładki pod myszkę – firma informatyczna czy księgowa, ale również deweloper mieszkaniowy może rozdawać ten gadżet. Klient ułoży ją na własnym biurku, pod myszką z której non stop korzysta siedząc przy komputerze i będzie o nas pamiętać.
  • Etui na smartfona – Jeśli nasza firma posiada ciekawe graficzne logo może się bardzo oryginalnie prezentować na gumowej obudowie na smartfon. Problemem jest jedynie fakt iż na rynku dostępnych jest wiele modeli tego rodzaju telefonów, więc musielibyśmy zamówić pewną ilość sztuk do każdego z nich, bo nigdy nie wiemy z jakiego korzysta klient.
  • Zapalniczki – w niektórych branżach się sprawdzają, w innych nie. Mają zarówno zwolenników jak i przeciwników. Mogą być rozdawane w hotelach czy restauracjach, wówczas nie powinny wzbudzać takich kontrowersji, a staną się czymś przydatnym. Często w lokalach zastępuje się je pudełeczkami zapałek z firmowym logo.
  • Etui na wizytówki – ciekawy prezent dla współpracowników biznesowych, jak również dla kontrahentów, których chcielibyśmy do siebie przekonać. Z pewnością niewielkie etui mieszczące pewną ilość wizytówek będzie przydatnym wyposażeniem, gdyż będzie można w nim umieścić wszystkie te najważniejsze. Jeśli dodatkowo będzie na nim umieszczone logo i dane naszej firmy klient będzie o nas pamiętał i wkrótce znów się skontaktuje.

Jak mówi znane powiedzenie jak Cię widzą tak Cię piszą. I faktycznie tak właśnie wygląda kwestia prowadzenia działalności gospodarczej. Ważne są rozległe projekty reklamowe, które dadzą naszej marce rozpoznawalność jednak równie istotny jest drobny marketing i poszanowanie dla pojedynczego klienta.

Każda z osób, która odwiedzi nasze biuro, będzie dowiadywać się o ofertę lub z niej skorzysta powinna czuć się maksymalnie dopieszczona, gdyż wówczas chętniej powróci i po raz kolejny nam zaufa. Jedną z lepszych form reklamowania się jest również poczta pantoflowa więc warto pracować nad tym aby klienci chcieli nas dalej polecać.

Gdy nasz klient dostanie niewielki prezent, gadżet, którego koszt dla naszej firmy nie będzie bardzo duży poczuje się ważny. Psychologiczny aspekt działania tego rodzaju reklamy jest niezwykle istotny. Gdyż generując w swoim firmowym marketingu takie niewielkie koszty możemy w prosty sposób otwierać sobie drogę do znacznie większych zysków, pozyskiwania stale nowych klientów, a co za tym idzie rozwoju naszej działalności.

Patrząc na dzisiejszy rynek, niezależnie od branży można z pełną stanowczością stwierdzić, iż obecnie biznes stanowi ogromne wyzwanie dla każdej przedsiębiorczej osoby. Aby przebić się w jakiejś dziedzinie i rozpocząć osiąganie wymiernych zysków powinniśmy być zawsze o krok przed konkurencją. Wymaga to z całą pewnością przeprowadzania badań rynkowych ale również wdrażania wielu mniejszych, jednak jakże znaczących elementów marketingowych. Z całą pewnością niezwykle istotne jest nastawienie na klienta. Odpowiednie podejście do osoby, z którą współpracujemy może pomóc nam w wydłużeniu czasu jej korzystania z naszych usług jak również sprawić, że będzie nas polecać, bo będziemy się pozytywnie kojarzyć i zostaniemy dobrze zapamiętani.…

Review Overview

Ocena użytkowników: 4.9 ( 1 głosy)
0

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /blog/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405
x

Zobacz także

drukarnia speed heidelberg

Nowe możliwości w Drukarni Speed

Nasza drukarnia, która specjalizuje się w druku offsetowym doczekała się nowej inwestycji. Rozrost naszego parku ...

druk wielkoformatowy

Zastosowanie druku wielkoformatowego w reklamowaniu usług firmy – sposoby przygotowania i wydruku.

Osoba prowadząca działalność gospodarczą doskonale zdaje sobie sprawę z faktu, iż reklamowanie własnych usług stanowi ...

Przeglądanie witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie Więcej informacji

Ciasteczka cookies na tej stronie są włączone, aby dostarczyć Ci najlepszy możliwy sposób przeglądania. Jeśli kontynuujesz przeglądanie strony, bez zmiany sowich ustawień o ciasteczkach, lub klikniesz "Akceptuję", wyrażasz na to zgodę.

Zamknij